U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Oproep voor deskundig advies: 014434873

Geen producten geselecteerd.

Zoeken

Belastingvrij wordt automatisch toegepast op uw bestelling als u btw-plichtig bent of als uw aankoop buiten Europa wordt verzonden.

Garantie

Guarantee

Beveiliging en integriteit van gegevens

We behandelen onze gegevens als activa die moeten worden beschermd tegen verlies en ongeoorloofde toegang. We maken gebruik van technieken voor gegevensbeveiliging om vertrouwelijke gegevens adequaat te beschermen tegen ongeoorloofde toegang door gebruikers binnen en buiten het bedrijf. Toegang tot klantgegevens is beperkt tot die werknemers die een legitieme zakelijke behoefte hebben aan die gegevens.


Retourbeleid

Volgens de FI-wet voor verkoop op afstand 2000, heeft u, wanneer u goederen via internet koopt, het recht om uw contract op elk gewenst moment te annuleren tot 7 werkdagen na de dag van ontvangst. U moet ons op de hoogte brengen van uw voornemen om het contract te annuleren binnen de annuleringsperiode en bij voorkeur schriftelijk. De goederen moeten onmiddellijk en in hun originele staat en verpakking worden geretourneerd. U kunt de goederen uit hun verpakking halen voor om deze redelijkerwijs te inspecteren, maar u bent aansprakelijk voor waardeverlies als gevolg van alle schade of aanpassingen die de goederen hebben opgelopen terwijl deze in uw bezit zijn. De kosten van het retourneren van de goederen zijn voor uw rekening. We raden u ten zeerste aan om met ontvangstbevestiging te retourneren en het bewijs van verzending te bewaren. Bepaalde goederen zijn vrijgesteld, zoals goederen die speciaal op maat zijn gemaakt, door de voorschriften uit de hierboven beschreven annuleringsrechten. Controleer alle geleverde goederen zo snel als redelijkerwijs mogelijk na de levering en breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van problemen met de goederen. Bij aankomst van het geretourneerde artikel, zullen de goederen worden geïnspecteerd om te controleren of het product is teruggestuurd in de oorspronkelijke staat, is schoongemaakt en of alle accessoires zijn inbegrepen. Als de goederen in perfecte staat zijn en er niets ontbreekt, zullen we u het voleldige bedrag terugstorten op uw pas. Als u een product wilt retourneren, stuurt u ons eerst een e-mail met uitleg over de reden van retour. We geven u het retouradres.

Let op: wanneer het geretourneerde product bij onze logistieke afdeling arriveert, worden de goederen door een lid van het logistiek team geïnspecteerd om te controleren of het product in perfecte staat is teruggebracht. U ontvangt hierover een rapport van ons. Als het product niet in perfecte staat aankomt (bijvoorbeeld als er krassen of vuil op zitten of als onderdelen of accessoires ontbreken), zal het bedrag van de terugbetaling opnieuw worden geëvalueerd om de omvang van de schade weer te geven.

We accepteren geen retournering voor bestellingen die buiten de EU zijn verzonden.

Verzoek tot terugbetaling

Als u met een creditcard of bankpas heeft betaald, wordt uw terugbetaling binnen 30 dagen na uw annulering rechtstreeks op uw pas teruggestort. Als het product defect is binnen 7 dagen na de datum waarop u het hebt ontvangen, zal het gratis worden vervangen. Als het product na 7 dagen defect is, kan het niet worden vervangen, maar alleen worden gerepareerd.

Verzoeken tot terugbetaling worden na zeven dagen niet geaccepteerd.

Verzoek tot reparatie

Als het ontvangen artikel defect is en 7 dagen zijn verstreken sinds de dag waarop u het hebt ontvangen, volgt u deze instructies:

  1. Neem contact op met onze customerservice@coffeeitalia.nl. en beschrijf het probleem
  2. We zullen de zaak bestuderen en als het product moet worden geïnspecteerd, zullen we uw de gegevens van ons dichtstbijzijnde reparatiecentrum geven

Annuleringsbeleid van 12 uur voor bestellingen

U heeft 12 uur vanaf het moment dat u de bestelling plaatst om het te annuleren. Als u de bestelling na 24 uur wilt annuleren, stuur ons dan een e-mail met een dringend verzoek en de reden van annulering.

We zullen elk pakket weigen dat zonder onze autorisatie wordt geretourneerd.

Voor pakketten die worden verzonden voor reparatie vanuit een land buiten de Europese Unie, moet de klant in de douaneaangifte aangeven dat de goederen zijn verzonden voor reparatie, zodat zij niet de werkelijke waarde van de goederen hoeven af te schrijven.

Schade die tijdens verzending is opgelopen:

Stuur ons een foto van het pakket (grote bruine doos) met de schade en een foto van het pakje met het trackinglabel. Als u het pakket opent en het product is ook beschadigd, stuur ons dan een foto van de schade.

Als dit gebeurt, heeft u 2 opties:

  1. De levering weigeren
  2. Neem het geleverde product aan, breng de bezorger op de hoogte en teken voor de goederen, waarbij op de leveringspapieren duidelijk "beschadigd" wordt geschreven.

U moet de volgende gegevens bijsluiten in uw omwisseling of reparatie:

  1. Identificatienummer van de bestelling
  2. factuur
  3. Uw naam en telefoonnummer
  4. Uw e-mailadres
  5. De REDEN voor het retourneren

We kunnen alleen retourneringen accepteren en volledige ondersteuning bieden voor producten die via onze website zijn gekocht.